Reklamowe gadżety – dlaczego warto w nie inwestować

Każda firma prowadzi jakieś marketingowe działania, a różnorodność najróżniejszych metod jest ogromna. Jednak z nich to przekazywanie klientom różnych przedmiotów reklamowych. Praktyki takie cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, bowiem gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Znacznie ważniejsze to budowa widoczności danej marki pośród konkurentów czy też większa lojalność odbiorców.

Wszyscy lubimy dostawać prezenty, i sporo osób z tego powodu czuje się chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. W ten sposób przy pomocy normalnego pendriva czy kubka, trafiającego do rąk odpowiednich ludzi, da się utrzymać czy zdobyć zamówienia o dużo wyższych wartościach. Takie gadżety reklamowe dla firm, jeżeli mają na sobie firmowe logo, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Szczególnie jeśli są praktyczne i użyteczne, to zwyczajnie ludzie lubią z nich korzystać, a jednocześnie bez przerwy widzą daną markę.

A to faktycznie przekłada się bardzo mocno na lojalność przy kolejnych zakupach. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeżeli firmy z danej branży przy najróżniejszych okazjach wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce pozostać z tyłu trzeba robić dokładnie to samo. Inaczej zapamiętanym się zostanie jako ktoś, kto nie dba o klientów i nawet im nie chce sprezentować symbolicznego kubka.

Dodaj komentarz